Willie en Leonore

Foto’s:
Video’s:

Over ons

We zijn graag op pad en willen zoveel mogelijk mooie plekken op de wereld zien. Sinds 2009 maken elke vijf jaar een lange reis. Heerlijk om samen weg te zijn, veel te bekijken, andere natuur en cultuur te ervaren, onszelf tegen te komen en tijd voor elkaar te hebben. En vooral Genieten!

Over onze reis

Onze volgende reis gaat naar Canada.

We vliegen naar Halifax, Nova Scotia vanwaar we direct doorrijden naar Truro, daar blijven we 2 nachten in de B&B van Maarten en Nelly, Baker's chest.

Vanuit Truro gaan we door naar Cape Breton, aan de de Cabot trail, waar we Ton en Yvonne gaan bezoeken. Superleuk! We zijn in 2013 ook op Nova Scotia geweesr. Zo mooi, Zoveel zijn in!!!

Bezochte landen

Wij hebben 35 landen (14%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Bolivia, Canada, Curaçao, Cyprus, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Mozambique, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Peru, Portugal, Slovenië, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zwitserland.